1.

طراحی مدل ریاضی برای بهینه سازی فرآیند برنامه ریزی تولید و کنترل موجودی در زنجیره تامین معکوس

صفحه 1-12
عباس طلوعی اشلقی؛ رضا احتشام راثی؛ ، جمشید ناظمی؛ محمود البرزی

2.

بررسی تاثیر عوامل جمعیت شناختی و درک از برند بر تمایل به خرید خودروهای لوکس در میان مصرف کنندگان

صفحه 13-22
کامبیز حیدر زاده؛ فرشته رئیس روحانی

3.

به کارگیری نظریه‎ی رفتار برنامه‎ریزی شده در بررسی قصد خرید سبز مصرف‎کنندگان

صفحه 23-30
حسام زندحسامی؛ شیما پروینچی

4.

تبیین ارزش‌های مصرفی مالکان خوردوهای سواری و تاثیر آن بر انتخاب نام تجاری (مورد مطالعه شرکت ایران خودرو)

صفحه 31-39
علیرضا موتمنی؛ هادی مرادی؛ امین همتی

5.

تبیین و آزمون برنامه های وفاداری بر تصمیم گیری خرید مشتریان(مطالعه موردی)

صفحه 41-48
علی خاتمی فیروزآبادی؛ مجتبی صالحی؛ فاطمه طاهری

6.

شناسایی و اولویت‌بندی عوامل انگیزشی مؤثر برتسهیم دانش بین کارکنان دانشی با رویکرد تصمیم‌گیری چندمعیاره فازی(F-MCDM)

صفحه 49-62
محمود مدیری؛ معصومه شکیبایی ثابت؛ حسن رنگریز

7.

ارائه مدلی از رهبری اخلاقی سازگار با سازمان های دولتی ایران

صفحه 63-70
مرتضی حضرتی؛ غلامرضا معمارزاده تهران

8.

بررسی تاثیر مدل ارزش ویژه مشتری در شکل گیری برند رستوران های زنجیره ای

صفحه 71-80
احمد راه چمنی؛ سوده سلیمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب