عبدالوند, محمد علی, هنری شریف, الهام. (1395). شناسایی عوامل مؤثر بر وفاداری و تعهد به نام و نشان تجاری(برند) در رسانه های اجتماعی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 8(24), 69-80.
محمد علی عبدالوند; الهام هنری شریف. "شناسایی عوامل مؤثر بر وفاداری و تعهد به نام و نشان تجاری(برند) در رسانه های اجتماعی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 8, 24, 1395, 69-80.
عبدالوند, محمد علی, هنری شریف, الهام. (1395). 'شناسایی عوامل مؤثر بر وفاداری و تعهد به نام و نشان تجاری(برند) در رسانه های اجتماعی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 8(24), pp. 69-80.
عبدالوند, محمد علی, هنری شریف, الهام. شناسایی عوامل مؤثر بر وفاداری و تعهد به نام و نشان تجاری(برند) در رسانه های اجتماعی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1395; 8(24): 69-80.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب