کفاش پور, آذر, زنده دل, احمد, خواجه ای, رزیتا. (1389). تاثیر مدیریت کیفیت فراگیر بر عملکرد سازمانی به واسطه بازار محوری (مطالعه موردی:هتلهای سه ،چهار و پنج ستاره شهر مشهد). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(1), 87-103.
آذر کفاش پور; احمد زنده دل; رزیتا خواجه ای. "تاثیر مدیریت کیفیت فراگیر بر عملکرد سازمانی به واسطه بازار محوری (مطالعه موردی:هتلهای سه ،چهار و پنج ستاره شهر مشهد)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1, 1, 1389, 87-103.
کفاش پور, آذر, زنده دل, احمد, خواجه ای, رزیتا. (1389). 'تاثیر مدیریت کیفیت فراگیر بر عملکرد سازمانی به واسطه بازار محوری (مطالعه موردی:هتلهای سه ،چهار و پنج ستاره شهر مشهد)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(1), pp. 87-103.
کفاش پور, آذر, زنده دل, احمد, خواجه ای, رزیتا. تاثیر مدیریت کیفیت فراگیر بر عملکرد سازمانی به واسطه بازار محوری (مطالعه موردی:هتلهای سه ،چهار و پنج ستاره شهر مشهد). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1389; 1(1): 87-103.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب