1.

طراحی کارت امتیازی متوازن تجدید نظر شده در شرکت ملی پخش فراورده های نفتی با استفاده از برنامه ریزی خطی

صفحه 1-16
میر بهادر قلی آریا نژاد؛ محمود مدیری؛ امیر کرباسی یزدی

2.

مقایسه مدل سنتی تنزیل سود نقدی با مدل نوین اوهلسن در فرآیند ارزش گذاری شرکتها

صفحه 17-31
رویا دارابی؛ مونا سادات کابلی

3.

سنجش و اولویت کیفیت خدمات واحد آموزش ایران خودرو با استفاده از ابزار سروکوال(SERVQUAL)و فرایند تحلیل سلسله مراتبی(AHP)

صفحه 32-44
قنبر عباس پور اسفدن؛ امیر عباس شجاعی؛ مهران شیری

4.

بررسی هوش هیجانی و سرمایه اجتماعی(مطالعه موردی)

صفحه 45-72
طاهره فیضی؛ سعید عابدینی

5.

ارزیابی تاپیر سرمایه فکری در ایجاد ارزش افزوده(اقتصادی و بازار)

صفحه 72-86
فرزین رضایی؛ حسن همتی؛ رامین زمانی عموقین

6.

تاثیر مدیریت کیفیت فراگیر بر عملکرد سازمانی به واسطه بازار محوری (مطالعه موردی:هتلهای سه ،چهار و پنج ستاره شهر مشهد)

صفحه 87-103
آذر کفاش پور؛ احمد زنده دل؛ رزیتا خواجه ای

7.

ارتباط بین هزینه سرمایه با ریسک اجزای سود(نقدی و تعهدی)در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

صفحه 104-115
حسین کرباسی یزدی؛ عبدالله نعامی؛ مهتاب سادات میر آقایی جعفری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب