ایرانزاده, سلیمان, عماری, حسین. (1386). ارائه مدلی کارا برای گزینش مدیران بازاریابی در صنعت کاشی و سرامیک (با تکیه بر معیارهای: تفکر استراتژیک ، نوآوری گرائی ، مشتری کانونی و دانش اینترنتی). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(1(1)تابستان), 11-29.
سلیمان ایرانزاده; حسین عماری. "ارائه مدلی کارا برای گزینش مدیران بازاریابی در صنعت کاشی و سرامیک (با تکیه بر معیارهای: تفکر استراتژیک ، نوآوری گرائی ، مشتری کانونی و دانش اینترنتی)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1, 1(1)تابستان, 1386, 11-29.
ایرانزاده, سلیمان, عماری, حسین. (1386). 'ارائه مدلی کارا برای گزینش مدیران بازاریابی در صنعت کاشی و سرامیک (با تکیه بر معیارهای: تفکر استراتژیک ، نوآوری گرائی ، مشتری کانونی و دانش اینترنتی)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1(1(1)تابستان), pp. 11-29.
ایرانزاده, سلیمان, عماری, حسین. ارائه مدلی کارا برای گزینش مدیران بازاریابی در صنعت کاشی و سرامیک (با تکیه بر معیارهای: تفکر استراتژیک ، نوآوری گرائی ، مشتری کانونی و دانش اینترنتی). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1386; 1(1(1)تابستان): 11-29.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب