1.

ارائه مدلی کارا برای گزینش مدیران بازاریابی در صنعت کاشی و سرامیک (با تکیه بر معیارهای: تفکر استراتژیک ، نوآوری گرائی ، مشتری کانونی و دانش اینترنتی)

صفحه 11-29
سلیمان ایرانزاده؛ حسین عماری

2.

بررسی ویژگیهای سازمانهای یادگیرنده در یک سیستم تولیدی- مطالعه موردی

صفحه 31-57
هوشنگ تقی زاده؛ غفار تاری

3.

سنجش فرهنگ دانایی - مطالعه موردی

صفحه 59-82
فرج اله رهنورد

4.

مدیریت دولتی و فرهنگ اجتماعی

صفحه 83-103
علی اکبر فرهنگی

5.

بررسی ارتباط بین تعهد کاری با رضایت شغلی کارکنان شرکت سهامی بیمه ایران- مطالعه موردی استان آذربایجانشرقی

صفحه 105-120
محمود علمی؛ کامران صداقت؛ میرعلی اصغر چاوشی

6.

تدوین مدلی برای مدیریت منابع انسانی مدیران مدارس عجبشیر در سال تحصیلی (86-1385)

صفحه 121-146
اسداله خدیوی؛ ارسلان اشرفیان

7.

بررسی ویژگیهای شخصیتی مدیران، با اثربخشی آنان در مدارس راهنمایی و متوسطه شهرستان سراب

صفحه 147-163
صادق ملکی آوارسین؛ داود مشکاتی

8.

توسعه الگوی مدیریت زنجیره عرضه و استفاده از تئوری محدودیت‎ها

صفحه 165-192
رسول حجی؛ مجید باقرزاده خواجه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب