ایرانزاده, سلیمان, عماری, حسین, مستقیم بخشایش, سعید. (1388). ابعاد کیفیت خدمات در صنعت بانکداری : برازش مدل کیفیت خدمات گرنروز در بانکهای پاسارگاد شمال غرب کشور. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3(1(8)بهار), 35-50.
سلیمان ایرانزاده; حسین عماری; سعید مستقیم بخشایش. "ابعاد کیفیت خدمات در صنعت بانکداری : برازش مدل کیفیت خدمات گرنروز در بانکهای پاسارگاد شمال غرب کشور". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3, 1(8)بهار, 1388, 35-50.
ایرانزاده, سلیمان, عماری, حسین, مستقیم بخشایش, سعید. (1388). 'ابعاد کیفیت خدمات در صنعت بانکداری : برازش مدل کیفیت خدمات گرنروز در بانکهای پاسارگاد شمال غرب کشور', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3(1(8)بهار), pp. 35-50.
ایرانزاده, سلیمان, عماری, حسین, مستقیم بخشایش, سعید. ابعاد کیفیت خدمات در صنعت بانکداری : برازش مدل کیفیت خدمات گرنروز در بانکهای پاسارگاد شمال غرب کشور. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1388; 3(1(8)بهار): 35-50.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب