1.

آسیب شناسی و تعیین علل و موانع نهادینه سازی نظامهای مدیریتی مستقر در شرکت پالایش نفت تبریز

صفحه 7-33
مجید باقرزاده؛ غفار تاری؛ مسعود صفرزاده

2.

ابعاد کیفیت خدمات در صنعت بانکداری : برازش مدل کیفیت خدمات گرنروز در بانکهای پاسارگاد شمال غرب کشور

صفحه 35-50
سلیمان ایرانزاده؛ حسین عماری؛ سعید مستقیم بخشایش

3.

رابطه ادراک فرهنگ تسهیم دانش کارکنان با عوامل سازمانی در دستگاه‌های دولتی

صفحه 51-74
فرج اله رهنورد؛ فاطمه صدر

4.

بررسی ارتباط بین سرسختی روانشناختی و خود تاب آوری با فرسودگی شغلی

صفحه 75-92
محمد نریمانی؛ مسلم عباسی عباسی

5.

ارزیابی 360 درجه ، روشی موفق در تعیین شایستگی های یک مدیر ( مطالعه موردی : دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق)

صفحه 93-118
حامد جعفر زنجانی؛ حسن اکبری؛ صادق حری

6.

سیاست مدیریتی و ویژگی مدیران در نهج‌البلاغه

صفحه 119-140
محمدعلی ربی‌پور؛ منوچهر صمدی‌وند

7.

تبیین و ارائه الگویی برای تعیین و ارزیابی عوامل مؤثر بر انتخاب کیفیت گزارشگری مالی در ایران

صفحه 141-187
هاشم نیکو‌مرام؛ یونس باد‌آور نهندی

8.

بانکداری الکترونیکی و کاربرد کارتهای بانکی در بهبود عملکرد بانک

صفحه 189-215
رسول برادران حسن زاده؛ ناصر پور صادق؛ لیلا شکوری ملکی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب