Seifoori, Zohreh, zeraatpishe, mitra, Ahangai, Saeedeh. (1391). The Impact of Task-supported Interactive Feedback on the Accuracy, Fluency, and Organization of Iranian EFL Learners’ Writing. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 5(10), 239-270.
Zohreh Seifoori; mitra zeraatpishe; Saeedeh Ahangai. "The Impact of Task-supported Interactive Feedback on the Accuracy, Fluency, and Organization of Iranian EFL Learners’ Writing". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 5, 10, 1391, 239-270.
Seifoori, Zohreh, zeraatpishe, mitra, Ahangai, Saeedeh. (1391). 'The Impact of Task-supported Interactive Feedback on the Accuracy, Fluency, and Organization of Iranian EFL Learners’ Writing', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 5(10), pp. 239-270.
Seifoori, Zohreh, zeraatpishe, mitra, Ahangai, Saeedeh. The Impact of Task-supported Interactive Feedback on the Accuracy, Fluency, and Organization of Iranian EFL Learners’ Writing. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1391; 5(10): 239-270.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب