Faghih, Esmail, Nemati, Faezeh. (1393). Breadth or Depth: The Role of Vocabulary Knowledge in Iranian EAP Students’ Reading Comprehension Performance. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 7(14), 40-52.
Esmail Faghih; Faezeh Nemati. "Breadth or Depth: The Role of Vocabulary Knowledge in Iranian EAP Students’ Reading Comprehension Performance". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 7, 14, 1393, 40-52.
Faghih, Esmail, Nemati, Faezeh. (1393). 'Breadth or Depth: The Role of Vocabulary Knowledge in Iranian EAP Students’ Reading Comprehension Performance', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 7(14), pp. 40-52.
Faghih, Esmail, Nemati, Faezeh. Breadth or Depth: The Role of Vocabulary Knowledge in Iranian EAP Students’ Reading Comprehension Performance. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1393; 7(14): 40-52.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب