. (1395). تأثیر رضایت مشتری و تصویر برند بر وفاداری به برند در صنعت هتلداری(مطالعه موردی : هتل های پنج ستاره شهر تبریز). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 5(19), 1-18.
. "تأثیر رضایت مشتری و تصویر برند بر وفاداری به برند در صنعت هتلداری(مطالعه موردی : هتل های پنج ستاره شهر تبریز)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 5, 19, 1395, 1-18.
. (1395). 'تأثیر رضایت مشتری و تصویر برند بر وفاداری به برند در صنعت هتلداری(مطالعه موردی : هتل های پنج ستاره شهر تبریز)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 5(19), pp. 1-18.
. تأثیر رضایت مشتری و تصویر برند بر وفاداری به برند در صنعت هتلداری(مطالعه موردی : هتل های پنج ستاره شهر تبریز). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1395; 5(19): 1-18.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب