1.

تأثیر رضایت مشتری و تصویر برند بر وفاداری به برند در صنعت هتلداری(مطالعه موردی : هتل های پنج ستاره شهر تبریز)

صفحه 1-18

2.

بررسی و شناخت قابلیت های توسعه پایدار گردشگری شهرتبریز با استفاده از مدل SWOT

صفحه 19-40

3.

تعیین تقویم آسایش حرارتی شهر سبزوار با استفاده از شاخص های دمای معادل فیزیولوژی (PET) و متوسط نظر پیش بینی شده (PMV)

صفحه 41-58

4.

طراحی مدلی جهت ارزیابی مزیت رقابتی مقصد های گردشگری با استفاده از فنون LFPP و FCOPRAS

صفحه 59-76

5.

توان اکولوژیک در جهت توسعه گردشگری با استفاده از فرایند سلسله مراتبی AHP ( مطالعه موردی : پارک ملی و پناهگاه حیات وحش قمیشلو )

صفحه 76-96

6.

ارزیابی توان اکولوژیک توسعه طبیعت‌گردی با استفاده از منطق فازی در محیط GIS (مطالعه موردی: شهرستان بویر احمد)

صفحه 97-112

7.

اولویت بندی مناطق مستعد احداث ژئوپارک در استان لرستان

صفحه 113-142

8.

تحلیلی بر بازاریابی اکوتوریسم دراستان گلستان

صفحه 143-162


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب