. (1391). تأثیر مدیریت کیفیت جامع و قابلیت بازاریابی الکترونیک بر عملکرد نوآوری محصول. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4(15), 86-114.
. "تأثیر مدیریت کیفیت جامع و قابلیت بازاریابی الکترونیک بر عملکرد نوآوری محصول". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4, 15, 1391, 86-114.
. (1391). 'تأثیر مدیریت کیفیت جامع و قابلیت بازاریابی الکترونیک بر عملکرد نوآوری محصول', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4(15), pp. 86-114.
. تأثیر مدیریت کیفیت جامع و قابلیت بازاریابی الکترونیک بر عملکرد نوآوری محصول. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1391; 4(15): 86-114.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب