1.

تفکر استراتژیک مدیران و توانمندسازی کارکنان (در سازمان تأمین اجتماعی استان آذربایجان شرقی)

صفحه 9-34

2.

معیارهای انتخاب تأمین‌کنندگان در فرآیند مدیریت زنجیره تأمین

صفحه 35-57

3.

آسیب شناسی روش‌های تحلیلی در علوم انسانی (با تأکید بر کاربرد روش‌های آماری)

صفحه 58-71

4.

استراتژی‌های ژنریک اجراشده در بانک دی و روند رشد سود واقعی هر سهم آن بانک

صفحه 72-85

5.

تأثیر مدیریت کیفیت جامع و قابلیت بازاریابی الکترونیک بر عملکرد نوآوری محصول

صفحه 86-114

6.

رابطه سرمایه اجتماعی و کارکردهای جمعی منابع انسانی با عملکرد

صفحه 115-130

7.

ارتباط بین مدیریت سرمایه در گردش و معیار‌های ارزیابی عملکرد مالی شرکت‌ها در بورس اوراق بهادار تهران

صفحه 131-155

8.

تأثیر کیفیت خدمات بر ارزش خدمات درک شده، رضایتمندی مشتری و وفاداری مشتری

صفحه 156-180

9.

رابطه بین ارزش ویژه برند شرکتی و آگاهی از برنددر بازارهای تجاری (B2B)

صفحه 181-201

10.

عوامل درونی تأثیرگذار بر شاخص سنجش سلامت یا نسبت کفایت سرمایه در شبکه بانکی کشور

صفحه 202-223


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب