. (1391). رابطه بین ارزش ویژه برند شرکتی و آگاهی از برنددر بازارهای تجاری (B2B). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4(15), 181-201.
. "رابطه بین ارزش ویژه برند شرکتی و آگاهی از برنددر بازارهای تجاری (B2B)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4, 15, 1391, 181-201.
. (1391). 'رابطه بین ارزش ویژه برند شرکتی و آگاهی از برنددر بازارهای تجاری (B2B)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 4(15), pp. 181-201.
. رابطه بین ارزش ویژه برند شرکتی و آگاهی از برنددر بازارهای تجاری (B2B). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1391; 4(15): 181-201.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب