امینی خیابانی, غلامرضا, حمدی, کریم. (1395). نقش پویایی‌های برند در موقعیت استراتژیک کسب و کار بین المللی (مطالعه موردی: صنایع دستی داستو). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 22(61), 115-131.
غلامرضا امینی خیابانی; کریم حمدی. "نقش پویایی‌های برند در موقعیت استراتژیک کسب و کار بین المللی (مطالعه موردی: صنایع دستی داستو)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 22, 61, 1395, 115-131.
امینی خیابانی, غلامرضا, حمدی, کریم. (1395). 'نقش پویایی‌های برند در موقعیت استراتژیک کسب و کار بین المللی (مطالعه موردی: صنایع دستی داستو)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 22(61), pp. 115-131.
امینی خیابانی, غلامرضا, حمدی, کریم. نقش پویایی‌های برند در موقعیت استراتژیک کسب و کار بین المللی (مطالعه موردی: صنایع دستی داستو). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1395; 22(61): 115-131.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب