1.

بخش بندی فروشگاه های زنجیره ای بر مبنای مزایای مورد انتظار مشتریان (مورد پژوهشی فروشگاه زنجیره‌ای آدان)

صفحه 9-28
سید محمد میرمحمدی؛ متان سادات نژند فرد؛ محمد مهدی ایزدخواه

2.

تحلیل عوامل موثر بر راهبرد استقرار شرکت های دانش بنیان و ارائه الگوی مناسب

صفحه 29-53
کرم اله دانش فرد

3.

مدل جهت گیری های استراتژیک شرکت و تاثیر آن بر عملکرد با نقش تعدیل کننده متغیرهای محیطی (مورد مطالعه: صنعت مواد غذایی ایران)

صفحه 55-76
زهره دهدشتی شاهرخ؛ نادر مظلومی؛ محمد تقی تقی فرد؛ حسن بیابانی

4.

تأثیر رانت منابع طبیعی بر روی توسعه کارآفرینی (مطالعه موردی کشورهای منتخب جهان)

صفحه 77-98
یوسف محمدزاده؛ فرهاد رهبر؛ هادی قهرمانی

5.

طراحی الگویی راهبردی برای مدیریت بحران در صنعت پتروشیمی

صفحه 99-114
ابراهیم رحیمی؛ حبیب اله جوانمرد؛ سید اکبر نیلی پورطباطبایی

6.

نقش پویایی‌های برند در موقعیت استراتژیک کسب و کار بین المللی (مطالعه موردی: صنایع دستی داستو)

صفحه 115-131
غلامرضا امینی خیابانی؛ کریم حمدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب