حمیدی, فریده, فیاض‌بخش, مرضیه. (1395). اثربخشی آموزش حافظه‌ی فعال بر بهبود مهارت خواندن دانش‌آموزان نارساخوان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 9(35), 13-35.
فریده حمیدی; مرضیه فیاض‌بخش. "اثربخشی آموزش حافظه‌ی فعال بر بهبود مهارت خواندن دانش‌آموزان نارساخوان". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 9, 35, 1395, 13-35.
حمیدی, فریده, فیاض‌بخش, مرضیه. (1395). 'اثربخشی آموزش حافظه‌ی فعال بر بهبود مهارت خواندن دانش‌آموزان نارساخوان', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 9(35), pp. 13-35.
حمیدی, فریده, فیاض‌بخش, مرضیه. اثربخشی آموزش حافظه‌ی فعال بر بهبود مهارت خواندن دانش‌آموزان نارساخوان. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1395; 9(35): 13-35.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب