1.

اثربخشی آموزش حافظه‌ی فعال بر بهبود مهارت خواندن دانش‌آموزان نارساخوان

صفحه 13-35
فریده حمیدی؛ مرضیه فیاض‌بخش

2.

کاربست آموزش‌ در دانشگاه فردوسی مشهد‌: شناسایی عوامل مربوط به ویژگی‌های فراگیر و فرایند آموزش

صفحه 37-63
حمیده لطفی؛ محمدرضا آهنچیان؛ مرتضی کرمی

3.

بررسی اثربخشی آموزش راهبردهای فراشناختی بر سازگاری اجتماعی و خودکارآمدی اجتماعی دانش‌آموزان دختر متوسطه شهرستان نقده

صفحه 65-81
غلامرضا گل‌محمدنژادبهرامی؛ المیرا رحیمی

4.

تأثیر زمان پخش فیلم آموزشی بر میزان یادگیری و یادداری دانش‌آموزان دختر راهنمایی

صفحه 83-103
نرگس یوسفی‌کنجدر؛ سعید موسوی‌پور

5.

ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس تجارب عاطفی مثبت و منفی اسپین در دانش‌آموزان دختر پایه سوم دبیرستان‌های تهران

صفحه 105-124
مژگان حسنی؛ محمدعلی نادی

6.

ارزیابی میزان توجه به «سواد فناورانه» در آموزش و پرورش عمومی (پایه‌های 9-1)

صفحه 125-154
یوسف ادیب؛ محمدرضا عزتی؛ اسکندر فتحی‌آذر؛ فیروز محمودی

7.

مدل‌یابی معادلات ساختاری ارتباط راهبردهای کنترل فکر و معنا در زندگی با عملکرد تحصیلی دانشجویان

صفحه 155-169
موسی پیری؛ نسرین همایونی بخشایش؛ بهار عنایتی

8.

اثرات عملکردی نفوذ استاد و عدم نفوذ استاد بر تمایل زبان آموزان به برقراری ارتباط

صفحه 177-194
محمدعلی یاغچی؛ ناصر غفوری؛ نساء نبی‌فر


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب