طالقانی, محمد, فلاح حسن پور, فروزش. (1393). بررسی تاثیر تصویر ذهنی مشتریان از کشور تولید کننده محصول برنگرش و تمایل به خرید محصولات خارجی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3(1), 1-11.
محمد طالقانی; فروزش فلاح حسن پور. "بررسی تاثیر تصویر ذهنی مشتریان از کشور تولید کننده محصول برنگرش و تمایل به خرید محصولات خارجی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3, 1, 1393, 1-11.
طالقانی, محمد, فلاح حسن پور, فروزش. (1393). 'بررسی تاثیر تصویر ذهنی مشتریان از کشور تولید کننده محصول برنگرش و تمایل به خرید محصولات خارجی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3(1), pp. 1-11.
طالقانی, محمد, فلاح حسن پور, فروزش. بررسی تاثیر تصویر ذهنی مشتریان از کشور تولید کننده محصول برنگرش و تمایل به خرید محصولات خارجی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1393; 3(1): 1-11.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب