1.

بررسی تاثیر تصویر ذهنی مشتریان از کشور تولید کننده محصول برنگرش و تمایل به خرید محصولات خارجی

صفحه 1-11
محمد طالقانی؛ فروزش فلاح حسن پور

2.

بررسی سطحی از محافظه کاری در حسابداری و ارتباط آن با مدیریت سود

صفحه 12-23
سید حسن صالح نژاد؛ ام البنین غلامی فرح آبادی؛ سید حسام وقفی

3.

ارائه مدل مفهومی جهت ارزیابی عملکرد صادراتی در شرکت‌های پذیرفته شده بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از مدل یادگیری و شبکه‌ای

صفحه 24-32
آزیتا شرج شریفی؛ جلال حقیقت منفرد

4.

بررسی تاثیر مکانیزم های حاکمیت شرکتی بر نسبت کیو توبین و هزینه های نمایندگی در شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادارتهران

صفحه 33-44
وحید اسکو؛ مسعود خیر اندیش؛ رضا تاکر

5.

رابطه معاملات با اشخاص وابسته، مالکیت سهامداران نهادی و اعضای غیرموظف هیئت مدیره با ارزش بازار شرکت

صفحه 45-56
فرزانه حیدرپور؛ میثم گلستانی

6.

بررسی تاثیرجایگاه‌یابی مجدد برند درعملکرد برند در بازارهای بین‌المللی

صفحه 57-66
محمد رضا عباسی استمال؛ مهناز طاعونی

7.

بررسی رابطه عدالت سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی (مورد مطالعه: اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی)

صفحه 67-80
حسینعلی بهرامزاده؛ محمود قربانی؛ علی محمدی رضایی

8.

بررسی رابطه یادگیری سازمانی وتوانمندسازی کارکنان دانشگاه فرهنگیان(پردیس)خراسان شمالی درسال1392

صفحه 81-93
رویا افراسیابی؛ مرتضی کرمی؛ آرزو رحیم زاده ینگه قلعه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب