عباسی استمال, محمد رضا, طاعونی, مهناز. (1393). بررسی تاثیرجایگاه‌یابی مجدد برند درعملکرد برند در بازارهای بین‌المللی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3(1), 57-66.
محمد رضا عباسی استمال; مهناز طاعونی. "بررسی تاثیرجایگاه‌یابی مجدد برند درعملکرد برند در بازارهای بین‌المللی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3, 1, 1393, 57-66.
عباسی استمال, محمد رضا, طاعونی, مهناز. (1393). 'بررسی تاثیرجایگاه‌یابی مجدد برند درعملکرد برند در بازارهای بین‌المللی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 3(1), pp. 57-66.
عباسی استمال, محمد رضا, طاعونی, مهناز. بررسی تاثیرجایگاه‌یابی مجدد برند درعملکرد برند در بازارهای بین‌المللی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1393; 3(1): 57-66.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب