Hosseini, Massumeh, Mowlaie, Bahram. (1395). Effect of Holistic vs. Analytic Assessment on Improving Iranian Intermediate EFL Learners’ Writing Skill. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 6(1), 31-41.
Massumeh Hosseini; Bahram Mowlaie. "Effect of Holistic vs. Analytic Assessment on Improving Iranian Intermediate EFL Learners’ Writing Skill". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 6, 1, 1395, 31-41.
Hosseini, Massumeh, Mowlaie, Bahram. (1395). 'Effect of Holistic vs. Analytic Assessment on Improving Iranian Intermediate EFL Learners’ Writing Skill', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 6(1), pp. 31-41.
Hosseini, Massumeh, Mowlaie, Bahram. Effect of Holistic vs. Analytic Assessment on Improving Iranian Intermediate EFL Learners’ Writing Skill. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1395; 6(1): 31-41.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب