فربودنیا, بابک, فرهنگی, علی اکبر, سلطانی فر, محمد. (1395). بررسی راهبردی نقش شبکه های اجتماعی مجازی به عنوان یک رسانه در ایجاد ارزش ویِژه برند. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 22(63), 13-35.
بابک فربودنیا; علی اکبر فرهنگی; محمد سلطانی فر. "بررسی راهبردی نقش شبکه های اجتماعی مجازی به عنوان یک رسانه در ایجاد ارزش ویِژه برند". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 22, 63, 1395, 13-35.
فربودنیا, بابک, فرهنگی, علی اکبر, سلطانی فر, محمد. (1395). 'بررسی راهبردی نقش شبکه های اجتماعی مجازی به عنوان یک رسانه در ایجاد ارزش ویِژه برند', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 22(63), pp. 13-35.
فربودنیا, بابک, فرهنگی, علی اکبر, سلطانی فر, محمد. بررسی راهبردی نقش شبکه های اجتماعی مجازی به عنوان یک رسانه در ایجاد ارزش ویِژه برند. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1395; 22(63): 13-35.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب