1.

بررسی راهبردی نقش شبکه های اجتماعی مجازی به عنوان یک رسانه در ایجاد ارزش ویِژه برند

صفحه 13-35
بابک فربودنیا؛ علی اکبر فرهنگی؛ محمد سلطانی فر

2.

تاثیر بازدهی سهام بر تابع تقاضای بازار کار ایران

صفحه 37-62
سیدعبدالمجید جلایی؛ هدیه میر؛ اکبر رحیمی پور

3.

پیاده سازی مدل کنترل استراتژیک هاریسون در صنعت خرده فروشی (مورد مطالعه: فروشگاه های بزرگ مواد غذایی و مصرفی شهر شیراز)

صفحه 63-83
محمدتقی امینی؛ سعیده سیادت؛ علیرضا پیرعلی

4.

اندازه گیری کارایی و بهره وری بانک های تجاری ایران با استفاده از مدل ترکیبی تاپسیس فازی، تحلیل پوششی داده ها و شاخص بهره وری مالم کوئیست

صفحه 85-111
علی فاضل یزدی؛ محمود معین الدین

5.

انتخاب استراتژی بهینه با استفاده از ترکیب تکنیک‌هایSWOT و FANP

صفحه 113-138
مراد کردی؛ زینب قصاب زاده لنگری

6.

طراحی و توسعه الگوی تعاملی تغییرات محیطی با کنترل استراتژیک" بر اساس مدل کنترل استراتژیک لورانژ

صفحه 133-158
مهری جاویدی کرمانی نژاد؛ محمدتقی امینی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب