شفیع پور مطلق, فرهاد, راستی بزرگی, مهدی. (1395). ارائه مدلی جهت تعیین رابطه بین برنامه درسی پاسخ‌گو و ارزشیابی کلاسی ادراک شده مبتنی بر میانجی‌گری درگیری تحصیلی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13(50), 64-78.
فرهاد شفیع پور مطلق; مهدی راستی بزرگی. "ارائه مدلی جهت تعیین رابطه بین برنامه درسی پاسخ‌گو و ارزشیابی کلاسی ادراک شده مبتنی بر میانجی‌گری درگیری تحصیلی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13, 50, 1395, 64-78.
شفیع پور مطلق, فرهاد, راستی بزرگی, مهدی. (1395). 'ارائه مدلی جهت تعیین رابطه بین برنامه درسی پاسخ‌گو و ارزشیابی کلاسی ادراک شده مبتنی بر میانجی‌گری درگیری تحصیلی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 13(50), pp. 64-78.
شفیع پور مطلق, فرهاد, راستی بزرگی, مهدی. ارائه مدلی جهت تعیین رابطه بین برنامه درسی پاسخ‌گو و ارزشیابی کلاسی ادراک شده مبتنی بر میانجی‌گری درگیری تحصیلی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1395; 13(50): 64-78.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب