حیدرزاده, کامبیز, ورامینی, معصومه, بابازاده بائی, محمد, حسینی امیری, سید محمود. (1395). بررسی تاثیر رضایت مشتری، اطمینان ادراک شده، ریسک ادراک شده و آگاهی مشتری از محصول بر تمایل به خرید یک محصول جدید. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 8(ویژه نامه), 11-18.
کامبیز حیدرزاده; معصومه ورامینی; محمد بابازاده بائی; سید محمود حسینی امیری. "بررسی تاثیر رضایت مشتری، اطمینان ادراک شده، ریسک ادراک شده و آگاهی مشتری از محصول بر تمایل به خرید یک محصول جدید". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 8, ویژه نامه, 1395, 11-18.
حیدرزاده, کامبیز, ورامینی, معصومه, بابازاده بائی, محمد, حسینی امیری, سید محمود. (1395). 'بررسی تاثیر رضایت مشتری، اطمینان ادراک شده، ریسک ادراک شده و آگاهی مشتری از محصول بر تمایل به خرید یک محصول جدید', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 8(ویژه نامه), pp. 11-18.
حیدرزاده, کامبیز, ورامینی, معصومه, بابازاده بائی, محمد, حسینی امیری, سید محمود. بررسی تاثیر رضایت مشتری، اطمینان ادراک شده، ریسک ادراک شده و آگاهی مشتری از محصول بر تمایل به خرید یک محصول جدید. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1395; 8(ویژه نامه): 11-18.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب