آزاد, ناصر, گودرزی, آزاده. (1395). نقش قوم مداری، شهرت، تبلیغات شفاهی بر نگرش مصرف کننده نسبت به محصولات خارجی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 8(ویژه نامه), 65-73.
ناصر آزاد; آزاده گودرزی. "نقش قوم مداری، شهرت، تبلیغات شفاهی بر نگرش مصرف کننده نسبت به محصولات خارجی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 8, ویژه نامه, 1395, 65-73.
آزاد, ناصر, گودرزی, آزاده. (1395). 'نقش قوم مداری، شهرت، تبلیغات شفاهی بر نگرش مصرف کننده نسبت به محصولات خارجی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 8(ویژه نامه), pp. 65-73.
آزاد, ناصر, گودرزی, آزاده. نقش قوم مداری، شهرت، تبلیغات شفاهی بر نگرش مصرف کننده نسبت به محصولات خارجی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1395; 8(ویژه نامه): 65-73.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب