ارشاد, سحر, جریده, نازنین, بدیع زاده, علی. (1395). تاثیر مشتری گرایی و خدمت گرایی کارکنان بر کیفیت خدمات، رضایت و وفاداری مشتریان فروشگاه هایپراستار. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 8(ویژه نامه), 75-83.
سحر ارشاد; نازنین جریده; علی بدیع زاده. "تاثیر مشتری گرایی و خدمت گرایی کارکنان بر کیفیت خدمات، رضایت و وفاداری مشتریان فروشگاه هایپراستار". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 8, ویژه نامه, 1395, 75-83.
ارشاد, سحر, جریده, نازنین, بدیع زاده, علی. (1395). 'تاثیر مشتری گرایی و خدمت گرایی کارکنان بر کیفیت خدمات، رضایت و وفاداری مشتریان فروشگاه هایپراستار', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 8(ویژه نامه), pp. 75-83.
ارشاد, سحر, جریده, نازنین, بدیع زاده, علی. تاثیر مشتری گرایی و خدمت گرایی کارکنان بر کیفیت خدمات، رضایت و وفاداری مشتریان فروشگاه هایپراستار. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1395; 8(ویژه نامه): 75-83.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب