آرمان, مانی, جاویدفر, محبت. (1395). نقش فعالیت های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در توسعه ارزش ویژه مشتری. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 8(ویژه نامه), 191-202.
مانی آرمان; محبت جاویدفر. "نقش فعالیت های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در توسعه ارزش ویژه مشتری". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 8, ویژه نامه, 1395, 191-202.
آرمان, مانی, جاویدفر, محبت. (1395). 'نقش فعالیت های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در توسعه ارزش ویژه مشتری', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 8(ویژه نامه), pp. 191-202.
آرمان, مانی, جاویدفر, محبت. نقش فعالیت های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در توسعه ارزش ویژه مشتری. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1395; 8(ویژه نامه): 191-202.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب