توکلی, احمد, کفاش پور, آذر, نیکو, حسین. (1396). بررسی تأثیر کیفیت خدمات درک شده بر وفاداری مشتری به واسطه ی تصویر ذهنی شرکت و رضایت مشتری با در نظر گرفتن نقش تعدیل گر هزینه ها ی جابجایی (مورد مطالعه: شعب بانک سینا در مشهد). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 23(65), 185-207.
احمد توکلی; آذر کفاش پور; حسین نیکو. "بررسی تأثیر کیفیت خدمات درک شده بر وفاداری مشتری به واسطه ی تصویر ذهنی شرکت و رضایت مشتری با در نظر گرفتن نقش تعدیل گر هزینه ها ی جابجایی (مورد مطالعه: شعب بانک سینا در مشهد)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 23, 65, 1396, 185-207.
توکلی, احمد, کفاش پور, آذر, نیکو, حسین. (1396). 'بررسی تأثیر کیفیت خدمات درک شده بر وفاداری مشتری به واسطه ی تصویر ذهنی شرکت و رضایت مشتری با در نظر گرفتن نقش تعدیل گر هزینه ها ی جابجایی (مورد مطالعه: شعب بانک سینا در مشهد)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 23(65), pp. 185-207.
توکلی, احمد, کفاش پور, آذر, نیکو, حسین. بررسی تأثیر کیفیت خدمات درک شده بر وفاداری مشتری به واسطه ی تصویر ذهنی شرکت و رضایت مشتری با در نظر گرفتن نقش تعدیل گر هزینه ها ی جابجایی (مورد مطالعه: شعب بانک سینا در مشهد). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1396; 23(65): 185-207.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب