1.

مدیریت راهبردی پرتفولیوی کسب وکارها شکل گیری دوسوتوانی در سطح شرکتهای هلدینگ

صفحه 13-43
محمد طالاری؛ سیدحمید خداداد حسینی؛ اسداله کردنائیج؛ عادل آذر

2.

تأثیر راهبردهای توسعه منابع انسانی بر اثربخشی سازمانی با نقش میانجی اعتماد متقابل و رضایت شغلی کارکنان در سازمان ورزش و جوانان استان مازندران

صفحه 45-75
داود حسین‌پور؛ عقیل قربانی پاجی

3.

شناسایی و تحلیل عوامل کلیدی مؤثر بر تفکر استراتژیک به عنوان یک شایستگی محوری در سازمان

صفحه 77-101
رکسانا کاشانی؛ غلام‌عباس شکاری

4.

طراحی نقشه استراتژی با استفاده از مفهوم خانه استراتژی و کپراس فازی در یک شرکت دانش بنیان

صفحه 103-129
حسین بازرگانی؛ محمد رضا فتحی

5.

طراحی مدل رویکرد قابلیت های سازمانی مبتنی بر تئوری نقاط مرجع استراتژیک

صفحه 131-151
حسن ولیان؛ علیرضا کوشکی جهرمی؛ حسن بودلایی

6.

شناسایی الگوی عوامل مرتبط با انتخاب استراتژی مدیریت دانش (مورد مطالعه: سه سازمان صنعتی)

صفحه 153-183
محسن میرزایی؛ حبیب اله جوانمرد؛ محمدصادق حری

7.

بررسی تأثیر کیفیت خدمات درک شده بر وفاداری مشتری به واسطه ی تصویر ذهنی شرکت و رضایت مشتری با در نظر گرفتن نقش تعدیل گر هزینه ها ی جابجایی (مورد مطالعه: شعب بانک سینا در مشهد)

صفحه 185-207
احمد توکلی؛ آذر کفاش پور؛ حسین نیکو


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب