. (1396). ارزیابی ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری از دیدگاه گردشگران داخلی (مطالعه موردی: شهر تبریز ). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 6(24), 73-100.
. "ارزیابی ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری از دیدگاه گردشگران داخلی (مطالعه موردی: شهر تبریز )". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 6, 24, 1396, 73-100.
. (1396). 'ارزیابی ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری از دیدگاه گردشگران داخلی (مطالعه موردی: شهر تبریز )', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 6(24), pp. 73-100.
. ارزیابی ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری از دیدگاه گردشگران داخلی (مطالعه موردی: شهر تبریز ). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1396; 6(24): 73-100.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب