1.

مکان‌یابی سایت های تفریحی - ورزشی اسکی(مطالعه موردی استان اصفهان)

صفحه 1-18

2.

شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر در ایجاد سازمان‌های یادگیرنده در کسب و کارهای صنعت توریستی استان قم

صفحه 19-36

3.

اولویت‏بندی و سطح‏بندی روستاهای هدف گردشگری (مطالعه موردی : شهرستان مشگین‏ شهر)

صفحه 37-56

4.

توان سنجی گردشگری شهرستان سردشت با استفاده از مدل SWOT

صفحه 57-72

5.

ارزیابی ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری از دیدگاه گردشگران داخلی (مطالعه موردی: شهر تبریز )

صفحه 73-100

6.

تحلیلی بر زمینه‌های توسعه گردشگری در نواحی روستایی، با تاکید بر سرمایه اجتماعی مطالعه موردی: دهستان دستجرده، شهرستان طارم

صفحه 101-114

7.

ارزیابی توانمندی های توریسم روستایی و نقش آن در توسعه روستایی نمونه موردی: بخش لاشار در استان سیستان و بلوچستان

صفحه 115-134

8.

ارزیابی عوامل مؤثر بر توسعه تقاضای گردشگری پرنده‌نگری مورد مطالعه: تالاب میانکاله، استان مازندران

صفحه 135-165


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب