احمدی الوار, زهرا, پوراشرف, یاسان اله. (1396). بررسی ارتباط بین ارزش ادراک شده مشتری با عملکرد مشتری. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 9(30), 31-40.
زهرا احمدی الوار; یاسان اله پوراشرف. "بررسی ارتباط بین ارزش ادراک شده مشتری با عملکرد مشتری". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 9, 30, 1396, 31-40.
احمدی الوار, زهرا, پوراشرف, یاسان اله. (1396). 'بررسی ارتباط بین ارزش ادراک شده مشتری با عملکرد مشتری', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 9(30), pp. 31-40.
احمدی الوار, زهرا, پوراشرف, یاسان اله. بررسی ارتباط بین ارزش ادراک شده مشتری با عملکرد مشتری. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1396; 9(30): 31-40.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب