1.

رسانه های اجتماعی و استراتژی های ارتباطی بازاریابی در بانکداری نوین

صفحه 1-12
مجید حیدری؛ علی دلاور؛ سید عبداله سجادی جاغرق؛ علی اکبر فرهنگی؛ کامران محمدخانی

2.

تدوین الگوی مدیریت دانش (شناسایی زیرساخت‌ها، ابزارها و حوزه های دانشی)

صفحه 13-30
امید اردلان؛ اصغر محمدی فاتح؛ سید مهدی الوانی

3.

بررسی ارتباط بین ارزش ادراک شده مشتری با عملکرد مشتری

صفحه 31-40
زهرا احمدی الوار؛ یاسان اله پوراشرف

4.

شناسایی عوامل اثرگذار بر تحول سلامت اداری

صفحه 41-48
غلامرضا معمارزاده طهران؛ مهناز نجفی

5.

ارائه یک چارچوب برای پذیرش بانکداری موبایلی با استفاده از توسعه مدل پذیرش فناوری

صفحه 49-56
محمد طالقانی؛ زینب حقگوفرد

6.

ارائه الگوی توانمند سازی کارکنان در صنعت خودروسازی

صفحه 57-63
کیوان شاه قلیان؛ شاهد نادری

7.

عوامل سازمانی موثر بر ارتقای بهره وری کارمندان در سازمان‌های پروژه محور صنعت ساخت

صفحه 65-73
منا فروزانفر؛ صمد محمد ابراهیم زاده سپاسگزار

8.

شناسایی عوامل سازمانی مؤثر بر توسعه نوآوری در نظام پیشنهادات با روش AHP فازی

صفحه 75-82
علیرضا ناصر صدرآبادی؛ زهرا دلشاد


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب