صالحی, علیرضا, فلاح شمس, میر فیض, بازایی, قاسمعلی. (1395). ارزیابی عملکرد به‌کارگیری سیستم مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری (ECRM) در شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران (مورد مطالعه: بانک سینا). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 8(31), 75-127.
علیرضا صالحی; میر فیض فلاح شمس; قاسمعلی بازایی. "ارزیابی عملکرد به‌کارگیری سیستم مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری (ECRM) در شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران (مورد مطالعه: بانک سینا)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 8, 31, 1395, 75-127.
صالحی, علیرضا, فلاح شمس, میر فیض, بازایی, قاسمعلی. (1395). 'ارزیابی عملکرد به‌کارگیری سیستم مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری (ECRM) در شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران (مورد مطالعه: بانک سینا)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 8(31), pp. 75-127.
صالحی, علیرضا, فلاح شمس, میر فیض, بازایی, قاسمعلی. ارزیابی عملکرد به‌کارگیری سیستم مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری (ECRM) در شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران (مورد مطالعه: بانک سینا). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1395; 8(31): 75-127.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب