1.

تدوین راهبرد بانک‌های نوظهور در صنعت بانکداری ایران: مطالعه موردی بانک پاسارگاد

صفحه 7-25
سحر شریفی؛ محمد عبدالشاه؛ ونوس رحمتی گواری

2.

بررسی عوامل مؤثر بر خرید کالاهای دارای برند خصوصی (مورد مطالعه: نام تجاری اتکا)

صفحه 27-42
بهروز قاسمی؛ فاطمه آخوندی

3.

عصر اطلاعات و مدیریت سلامی

صفحه 43-62
بهروز رشیدی؛ محمد سهرابی

4.

ارائه مدلی برای تبیین عوامل مؤثر بر قصد رأی دادن شهروندان

صفحه 63-73
علی نویسی؛ احسانه محمدنژادنامقی؛ نصرت الله شادنوش

5.

ارزیابی عملکرد به‌کارگیری سیستم مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری (ECRM) در شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران (مورد مطالعه: بانک سینا)

صفحه 75-127
علیرضا صالحی؛ میر فیض فلاح شمس؛ قاسمعلی بازایی

6.

بررسی رابطه بین کیفیت وب‌سایت و قصد خرید مجدد مشتریان موردمطالعه: فروشگاه اینترنتی دیجی کالا

صفحه 129-144
نیلوفر کیا؛ مهدی کریمی زند

7.

بررسی تأثیر ابعاد مسئولیت اجتماعی شرکت بر ترجیح نام تجاری (مورد مطالعه: مشتریان هتل‌های آزادی و استقلال تهران)

صفحه 145-164
زهرا غلامی؛ ناصر یزدانی؛ مصطفی قاضی زاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب