غلامی, زهرا, یزدانی, ناصر, قاضی زاده, مصطفی. (1395). بررسی تأثیر ابعاد مسئولیت اجتماعی شرکت بر ترجیح نام تجاری (مورد مطالعه: مشتریان هتل‌های آزادی و استقلال تهران). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 8(31), 145-164.
زهرا غلامی; ناصر یزدانی; مصطفی قاضی زاده. "بررسی تأثیر ابعاد مسئولیت اجتماعی شرکت بر ترجیح نام تجاری (مورد مطالعه: مشتریان هتل‌های آزادی و استقلال تهران)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 8, 31, 1395, 145-164.
غلامی, زهرا, یزدانی, ناصر, قاضی زاده, مصطفی. (1395). 'بررسی تأثیر ابعاد مسئولیت اجتماعی شرکت بر ترجیح نام تجاری (مورد مطالعه: مشتریان هتل‌های آزادی و استقلال تهران)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 8(31), pp. 145-164.
غلامی, زهرا, یزدانی, ناصر, قاضی زاده, مصطفی. بررسی تأثیر ابعاد مسئولیت اجتماعی شرکت بر ترجیح نام تجاری (مورد مطالعه: مشتریان هتل‌های آزادی و استقلال تهران). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1395; 8(31): 145-164.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب