. (1389). ارتقای رضایت مشتریان ایران خودرو ازخدمات فروش و پس از فروش: تحلیلی بر نقشه عناصر کیفی با رویکرد سروکوال. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 5(14), 43-54.
. "ارتقای رضایت مشتریان ایران خودرو ازخدمات فروش و پس از فروش: تحلیلی بر نقشه عناصر کیفی با رویکرد سروکوال". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 5, 14, 1389, 43-54.
. (1389). 'ارتقای رضایت مشتریان ایران خودرو ازخدمات فروش و پس از فروش: تحلیلی بر نقشه عناصر کیفی با رویکرد سروکوال', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 5(14), pp. 43-54.
. ارتقای رضایت مشتریان ایران خودرو ازخدمات فروش و پس از فروش: تحلیلی بر نقشه عناصر کیفی با رویکرد سروکوال. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1389; 5(14): 43-54.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب