1.

عملکرد زنجیره تأمین صنایع پتروشیمی

صفحه 1-10

2.

تلفیق تکنیک های کارت امتیازی متوازن و غربال سازی فازی یاگر به منظورشناسایی شاخص های کلیدی ارزیابی عملکرد

صفحه 11-30

3.

ارایه روش نوین محاسبه میزان پیشرفت پروژه ها بر اساس تصمیمگیری چىد معیاره

صفحه 31-42

4.

ارتقای رضایت مشتریان ایران خودرو ازخدمات فروش و پس از فروش: تحلیلی بر نقشه عناصر کیفی با رویکرد سروکوال

صفحه 43-54

5.

ارزیابی تأثیر بلوغ فرآیند برآورد هزینه پروژه در مدیریت بنگاه های اقتصادی صنعت نفت

صفحه 55-74

6.

تبییه اثرات مدیریت کیفیت جامع بر عملکردهای سازمان در محیطهای تحقیق و توسعه

صفحه 75-88

7.

طراحی مدل تصمیم گیری چند شاخصه فازی گروهی جهت رتبه بندی سهام در بورس اوراق بهادار تهران

صفحه 89-102

8.

تاثیر وفاداری به برند بر ارزش ویژه برند بانک از دیدگاه مشتریان کارت الکترونیکی

صفحه 103-120

9.

طراحی و تبیین مدل وفاداری مشتری در صنعت بیمه (مورد مطالعه: شرکت بیمه کارآفرین)

صفحه 121-130


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب