. (1389). تاثیر وفاداری به برند بر ارزش ویژه برند بانک از دیدگاه مشتریان کارت الکترونیکی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 5(14), 103-120.
. "تاثیر وفاداری به برند بر ارزش ویژه برند بانک از دیدگاه مشتریان کارت الکترونیکی". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 5, 14, 1389, 103-120.
. (1389). 'تاثیر وفاداری به برند بر ارزش ویژه برند بانک از دیدگاه مشتریان کارت الکترونیکی', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 5(14), pp. 103-120.
. تاثیر وفاداری به برند بر ارزش ویژه برند بانک از دیدگاه مشتریان کارت الکترونیکی. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1389; 5(14): 103-120.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب