حقیقت منفرد, جلال, شعبانی بهمند, مرضیه. (1396). بررسی رابطه بین کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی با رضایتمندی، علایق رفتاری و استنباط مشتریان از خدمات الکترونیکی بانک ملّی (مورد مطالعه:بانک ملّی، شعب شرق تهران). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 9(34), 7-25.
جلال حقیقت منفرد; مرضیه شعبانی بهمند. "بررسی رابطه بین کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی با رضایتمندی، علایق رفتاری و استنباط مشتریان از خدمات الکترونیکی بانک ملّی (مورد مطالعه:بانک ملّی، شعب شرق تهران)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 9, 34, 1396, 7-25.
حقیقت منفرد, جلال, شعبانی بهمند, مرضیه. (1396). 'بررسی رابطه بین کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی با رضایتمندی، علایق رفتاری و استنباط مشتریان از خدمات الکترونیکی بانک ملّی (مورد مطالعه:بانک ملّی، شعب شرق تهران)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 9(34), pp. 7-25.
حقیقت منفرد, جلال, شعبانی بهمند, مرضیه. بررسی رابطه بین کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی با رضایتمندی، علایق رفتاری و استنباط مشتریان از خدمات الکترونیکی بانک ملّی (مورد مطالعه:بانک ملّی، شعب شرق تهران). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1396; 9(34): 7-25.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب