ربیعی مندجین, محمدرضا, باقرزاده, مرتضی. (1396). بررسی تأثیر توانمندسازی کارکنان بر رضایت مشتریان از طریق متغیر تعدیل‌گر فرهنگ سازمانی (شهرداری منطقه ۱۷ تهران). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 9(34), 27-47.
محمدرضا ربیعی مندجین; مرتضی باقرزاده. "بررسی تأثیر توانمندسازی کارکنان بر رضایت مشتریان از طریق متغیر تعدیل‌گر فرهنگ سازمانی (شهرداری منطقه ۱۷ تهران)". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 9, 34, 1396, 27-47.
ربیعی مندجین, محمدرضا, باقرزاده, مرتضی. (1396). 'بررسی تأثیر توانمندسازی کارکنان بر رضایت مشتریان از طریق متغیر تعدیل‌گر فرهنگ سازمانی (شهرداری منطقه ۱۷ تهران)', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 9(34), pp. 27-47.
ربیعی مندجین, محمدرضا, باقرزاده, مرتضی. بررسی تأثیر توانمندسازی کارکنان بر رضایت مشتریان از طریق متغیر تعدیل‌گر فرهنگ سازمانی (شهرداری منطقه ۱۷ تهران). نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1396; 9(34): 27-47.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب