دانایی, ابوالفضل, معین, مسلم. (1396). بررسی تأثیر استراتژی رسانه‌های اجتماعی بر استراتژی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و عملکرد سازمانی فروشگاه‌های زنجیره‌ای. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 23(66), 111-141.
ابوالفضل دانایی; مسلم معین. "بررسی تأثیر استراتژی رسانه‌های اجتماعی بر استراتژی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و عملکرد سازمانی فروشگاه‌های زنجیره‌ای". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 23, 66, 1396, 111-141.
دانایی, ابوالفضل, معین, مسلم. (1396). 'بررسی تأثیر استراتژی رسانه‌های اجتماعی بر استراتژی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و عملکرد سازمانی فروشگاه‌های زنجیره‌ای', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 23(66), pp. 111-141.
دانایی, ابوالفضل, معین, مسلم. بررسی تأثیر استراتژی رسانه‌های اجتماعی بر استراتژی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و عملکرد سازمانی فروشگاه‌های زنجیره‌ای. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1396; 23(66): 111-141.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب