1.

تبیین مدل چند سطحی تفکر راهبردی

صفحه 13-34
فرج اله رحیمی؛ عبدالهادی درزیان عزیزی؛ اعظم رضایی

2.

تعیین راهبردها و عدد تاب‌آوری زنجیره تأمین ایران ‌خودرو

صفحه 35-56
کاظم روانستان؛ حسنعلی آقاجانی؛ عبدالحمید صفایی قادیکلایی؛ محمود یحیی‌زاده‌فر

3.

بررسی تأثیر گرایش کارآفرینانه بر رشد کسب و کار از طریق برندسازی

صفحه 57-80
فرزاد فشارکی؛ سعید صحت؛ سید محسن موسوی

4.

اولویت‌بندی استراتژی‌های سازمانی

صفحه 81-109
سیدحیدر میرفخرالدینی؛ علی مروتی شریف آبادی؛ مهران محمدی

5.

بررسی تأثیر استراتژی رسانه‌های اجتماعی بر استراتژی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و عملکرد سازمانی فروشگاه‌های زنجیره‌ای

صفحه 111-141
ابوالفضل دانایی؛ مسلم معین

6.

بررسی تأثیر استراتژی‌های بازاریابی رابطه‌مند بر رضایت‌مندی مشتریان و وفاداری مشتریان بانک انصار

صفحه 143-165
حسین وظیفه دوست؛ حسین بوداقی خواجه نوبر؛ مریم عبدلی

7.

نقش مدیریت دانش مشتری در خلق مزیت رقابتی در سازمان‌های کوچک و متوسط (مورد مطالعه: شرکت‌های مستقر در شهرک صنعتی شهرستان خرم آباد)

صفحه 167-196
الیزا آزادبخت؛ ناصر خانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب