وظیفه دوست, حسین, بوداقی خواجه نوبر, حسین, عبدلی, مریم. (1396). بررسی تأثیر استراتژی‌های بازاریابی رابطه‌مند بر رضایت‌مندی مشتریان و وفاداری مشتریان بانک انصار. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 23(66), 143-165.
حسین وظیفه دوست; حسین بوداقی خواجه نوبر; مریم عبدلی. "بررسی تأثیر استراتژی‌های بازاریابی رابطه‌مند بر رضایت‌مندی مشتریان و وفاداری مشتریان بانک انصار". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 23, 66, 1396, 143-165.
وظیفه دوست, حسین, بوداقی خواجه نوبر, حسین, عبدلی, مریم. (1396). 'بررسی تأثیر استراتژی‌های بازاریابی رابطه‌مند بر رضایت‌مندی مشتریان و وفاداری مشتریان بانک انصار', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 23(66), pp. 143-165.
وظیفه دوست, حسین, بوداقی خواجه نوبر, حسین, عبدلی, مریم. بررسی تأثیر استراتژی‌های بازاریابی رابطه‌مند بر رضایت‌مندی مشتریان و وفاداری مشتریان بانک انصار. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1396; 23(66): 143-165.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب