حسن پور, پرستو, شیخ زاده, مصطفی. (1397). تأثیر روش‌های تدریس مبتنی بر نقشه مفهومی بر میزان یادگیری دانش‌آموزان پایه هفتم در درس کار و فن‌آوری. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 15(57), 138-150. doi: 10.30486/jsre.2018.542524
پرستو حسن پور; مصطفی شیخ زاده. "تأثیر روش‌های تدریس مبتنی بر نقشه مفهومی بر میزان یادگیری دانش‌آموزان پایه هفتم در درس کار و فن‌آوری". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 15, 57, 1397, 138-150. doi: 10.30486/jsre.2018.542524
حسن پور, پرستو, شیخ زاده, مصطفی. (1397). 'تأثیر روش‌های تدریس مبتنی بر نقشه مفهومی بر میزان یادگیری دانش‌آموزان پایه هفتم در درس کار و فن‌آوری', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 15(57), pp. 138-150. doi: 10.30486/jsre.2018.542524
حسن پور, پرستو, شیخ زاده, مصطفی. تأثیر روش‌های تدریس مبتنی بر نقشه مفهومی بر میزان یادگیری دانش‌آموزان پایه هفتم در درس کار و فن‌آوری. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1397; 15(57): 138-150. doi: 10.30486/jsre.2018.542524


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب