حسین نژاد, زهرا, ناظمی, شمس الدین, رحیم نیا, فریبرز. (1397). تأثیراستراتژی‌های اکتشافی و پالایشی بر تصویر برند و تعهد مشتری به ‌واسطه‌ی عملکرد برند. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 24(68), 13-36.
زهرا حسین نژاد; شمس الدین ناظمی; فریبرز رحیم نیا. "تأثیراستراتژی‌های اکتشافی و پالایشی بر تصویر برند و تعهد مشتری به ‌واسطه‌ی عملکرد برند". نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 24, 68, 1397, 13-36.
حسین نژاد, زهرا, ناظمی, شمس الدین, رحیم نیا, فریبرز. (1397). 'تأثیراستراتژی‌های اکتشافی و پالایشی بر تصویر برند و تعهد مشتری به ‌واسطه‌ی عملکرد برند', نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 24(68), pp. 13-36.
حسین نژاد, زهرا, ناظمی, شمس الدین, رحیم نیا, فریبرز. تأثیراستراتژی‌های اکتشافی و پالایشی بر تصویر برند و تعهد مشتری به ‌واسطه‌ی عملکرد برند. نشریه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی, 1397; 24(68): 13-36.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب