1.

تأثیراستراتژی‌های اکتشافی و پالایشی بر تصویر برند و تعهد مشتری به ‌واسطه‌ی عملکرد برند

صفحه 13-36
زهرا حسین نژاد؛ شمس الدین ناظمی؛ فریبرز رحیم نیا

2.

مدل برنامه‌ریزی استراتژیک تکنولوژی درصنعت پتروشیمی ایران با استفاده از فرآیند تحلیل شبکه‌ای

صفحه 37-63
یعقوب رشنوادی؛ محمدعلی روح اللهی

3.

راهبردهای شکل‌گیری موثر خط‌ مشی در حیطه سلامت نظام اداری

صفحه 65-87
کرم اله دانش فرد؛ زهرا رجائی

4.

مدل ترکیبی خبره محور فازی برای ارزیابی نوآوری شعب بانک‌ انصار

صفحه 89-114
نوید محبعلی؛ محمد مهدی دهقان؛ علیرضا عرب؛ جلیل صفری

5.

ارائه مدل پیش‏ بینی رضایت مشتریان از خدمات پشتیبانی نرم‏ افزار شرکت همکاران سیستم با رویکرد داده‏‌کاوی

صفحه 115-133
بابک سهرابی؛ ایمان رئیسی وانانی؛ سمانه کشاورزی

6.

شناسایی و تحلیل موانع پیاده‌سازی برنامه‌های استراتژیک در شرکت‌های صنعتی با استفاده از روش فرایند تحلیل شبکه‌ای

صفحه 133-152
مصطفی شاطری؛ ابوالفضل دانایی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب